El Club

BENVINGUDA DE LA PRESIDENTA

Els MRB sóm un club referent a nivell de país, gràcies a la seva llarga trajectòria i a ser un club pioner en la creació d’una escola de trail. Com a club també tenim una escola d’esquí de muntanya amb joves medallistes olimpics, i a dia d’avui hem creat sinergies, amb una altra entitat, per crear la primera escola de BTT del territori. Tots els nens/es i joves  a part de practicar l’esport que més els agrada, aprenen a valorar l’esforç, el treball en equip, el respecte a la natura, el compromís, la constància i tots aquells valors que els monitors els transmeten d’una manera amena i enriquidora i la suma de tot això els fa disfrutar del seu esport preferit, ja sigui el trail, l’esquí de muntanya o la BTT, i els fa seguir any darrera any a aprendre i a millorar.

Estem situats en un dels millors llocs per a practicar el trail running i la muntanya, tenim una gran varietat de senders, boscos, muntanyes i cims per a poder fer la pràctica d’aquest esport que tan ens fa disfrutar durant tot l’any.

Som un club d’uns 500 socis aprox. amb una junta formada únicament per dones, unides i fortes, amb ganes de seguir treballant per créixer, per millorar en formació, instal·lacions, serveis, poder oferir a tots els socis tot el que es mereixen i, sobretot, per veure com els nens/es segueixen aprenent i millorant dia a dia fins arribar a l’alta competició alguns d’ells, són joves i amb objectius clars.

JUDIT FRANCH PONS.

LA JUNTA DIRECTIVA

La junta està presidida per Ernest Garrido, Albert penyaranda com a Vicepresident, acompanyat per Joel Brià com a secretàri i David Torres com a tresorer de l’entitat. Però també una bona llista de vocals que ens ajuden el dia a dia. Un equip directiu jove i amb ganes de seguir construint i tirant endavant aquest club amb tanta história.

“La junta és aquella figura que porta la gestió del club i vetlla pels seus socis, és una responsabilitat.”

HISTÒRIA

L’Associació Esportiva Mountain Runners del Berguedà va ser fundada per una colla d’amics amants dels esports de muntanya l’any 2004. A finals del 2005 es fan els tràmits per oficialitzar el club.

Al juliol de l’any 2006 el Consell Català de l’Esport aprova els estatuts i la inscripció de l’entitat esportiva amb el número 12637 del Registre d’entitats esportives de la Generalitat de Catalunya, i a continuació fem el nostre ingrés a la Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya-FEEC i quedem inscrits en el registre d’entitats de la Federación Española de Deportes de Montaña y Escalada-FEDME. L’any 2011 la nostra entitat queda inclosa en el Cens d’Organitzadors d’activitats fisicoesportives en el medi natural amb el número C177.

ESTATUTS

CONSULTA’LS AQUÍ